Bezpieczeństwo w Inchcape.

BEZPIECZEŃSTWO W INCHCAPE.

W TROSCE O KLIENTÓW I PRACOWNIKÓW GRUPA INCHCAPE WPROWADZA LICZNE ROZWIĄZANIA ZABEZPIECZAJĄCE PRZED MOŻLIWOŚCIĄ ZARAŻENIA KORONAWIRUSEM.

Salony Inchcape Polska funkcjonują w regularnym trybie - prowadzimy rozmowy z Klientami, wydajemy i serwisujemy samochody, administracja również pracuje normalnie. Jednocześnie Wprowadzamy szereg rozwiązań mających zabezpieczyć Klientów oraz pracowników przed ryzykiem zarażenia SARS COV-2 w naszych Salonach. Jesteśmy w stałym kontakcie z odpowiednimi służbami i na bieżąco monitorujemy rozwój sytuacji, równocześnie staramy się być o krok do przodu i wdrażać działania prewencyjne.  

Zdając sobie sprawę z powagi sytuacji reakcja ze strony Zarządu nastąpiła natychmiastowo. W salonach wdrożono wewnętrzne procedury, dzięki którym możliwe jest stałe monitorowanie stanu Zdrowia pracowników, a w razie pojawienia się potencjalnego ryzyka rozprzestrzeniania wirusa ustanowiono specjalne kanały komunikacji w ramach firmy. W salonach prowadzona jest intensywna kampania informacyjna, mająca na celu wyposażenie w odpowiednią wiedzę pracowników oraz Klientów.
 
Jesteśmy cały czas czujni. Uważnie analizujemy kolejne doniesienia związane z rozprzestrzenianiem się koronawirusa oraz stosujemy się do zaleceń i sugestii, kierowanych przez Główny Inspektorat Sanitarny i inne organy odpowiedzialne za bezpieczeństwo epidemiologiczne. Dedykowane zespoły na bieżąco reagują na wszystkie sygnały płynące od służb i organów władzy państwowej.

Mając na uwadze Klientów, którzy rozważają zakup samochodu i nie chcą odraczać decyzji w czasie, zachęcamy ich do korzystania z szerokiego wachlarza narzędzi online oraz nawiązania kontaktu z konsultantami z Contact Center. Na naszych stronach internetowych dostępny jest konfigurator pojazdów, kalkulator rat leasingowych, a także porównywarka ofert samochodowych. Osoby pragnące skorzystać z obsługi serwisowej zachęcamy są do skorzystania z usługi Door2Door, w ramach której samochód jest odbierany przez naszych doradców u Klienta, a po wykonaniu niezbędnych napraw dostarczany pod wskazany adres. Klienci mają również możliwość zdalnej weryfikacji stanu pojazdu i potrzebnych napraw przez usługę Inchcape Video Ocena.



Aktualności.